Today Story- pohádková vesnička Podlesí

6. března 2015 v 8:52 |  Today Story
Po delší době je tu nový článek Today Story. Slíbila jsem vám nějaký článek o tom, jak na dovolené bylo atak. No......tak tady ho máte :-).

Pobyt v Pohádkové vesničce jsme dostali k Vánocům. Byl od 3. 3 2015 do 5. 3. 2015. Bohužel jenom necelé 3 dny, ale i tak jsem ráda, že jsme tam byli- stálo to za to. Měli jsme zaplacenou polopenzi takže snídaně a večeře. V Podesí je hotel, za kterým se ukrývá pohádková vesnička. Roku 2012 tam postavili různé pohádkové domečky. Je jich tam celkem 10: Domeček Ševce, Budulínka, Rákosníčka, Rumcajze a Cipíska, Křemílka a Vochomůrky, kováře Matěje, nebe a peklo, Karkulky, Sněhurky a vodníka. My jsme bydleli v Ševcovském domku.

Hned po příjezdu jsme měli objednaný bowling. Hodně tam topili takže jsme toho hodně vypili :-D. Od šesti do osmi byla večeře takže jsme na ní šli. Jídlo bylo přímo luxusní, k večeři byly tři chody. Takhle vypadali naše večeře.

3.5 Úterý:

PŘEDKRM : mini bagetka
HLAVNÍ CHOD: Kuřecí plátek s pečenými brambory
DEZERT: Sladká roláda se šlehačkou

4.5 Středa:

PŘEDKRM: Mini pizza
HLAVNÍ CHOD: Kuřecí steak s kukuřicí a kaší
DEZERT: Míša řezy

Není to všechno, ale dala jsem co jsem měla nafocené :-).

Bylo toho fakt hodně takže jsem ani nestíhala jíst. K snídani byly Švédské stoly. Byl opravdu velký výběr. Já snědla jen trochu, protože jsem byla naprosto plná. Ve středu jsme šli po snídani znovu na bowling, ale bez taťky (toho to nebavilo.) Brácha tam, ale stejně dělal blbosti takže jsem si ani moc nezahrála. Po bowlingu jsme jeli do města "Svratka" ve kterém jsem si šla chvíli zalyžovat. Brácha, taťka a mamka se šli mezitím projít a našli tam nějaké hřiště (lyžování je lepší :-D.)

Když mi skončil časový limit, jeli jsme do restaurace na oběd. Já myslela, že prasknu, protože mi dali 2 velké řízky....ani jsem to nesnědla :-D. Po příjezdu zpět do chatky to bylo tak akorát na večeři. Navečeřeli jsme se a šli jsme na takovou menší procházku po okolí. Z bráchou jsme pak běhali po vesničce a hráli na schovávanou. Spalo se mi dobře akorát tam bylo strašné vedro takže taťka MUSEL OTEVÍRAT OKNA. Poslední den jsme jenom balili, protože jsme museli do deseti hodin opustit chatku. Vůbec se nám nechtělo. Ve skříni jsme našli dva kostýmy (mě byl tak trošku těsnější :-D), ale vyzkoušeli jsme si je. Bráchovi se strašně líbili dvířka od zábradlí takže s nima pořád lomcoval. Takhle se to prostě nedá všechno popsat takže vám ještě napíšu takový malý rozvrh jak to tam probýhalo. Napíšu jen jeden den, protože je toho strašně mc :-).

7.00: Vstávání (nechtělo se nám :-D)
8.00: Snídaně- luxusní Švédské stoly
9.00-10.00: Jen takové poflakování a čumění na televizi v chatce.
10.00-11.00: Bowling (já, mamka a brácha.)
11.30-12.00: Lyžování
12.00-13.30: Oběd v restauraci ve Svratce
14.00: Příjezd zpátky do vesničky
15.30-16.00: Hra na schovávanou mezi chatkami :-D
16.00-18.00: Znovu v chatce :-)
18.00-19.00: Večeře v podobě tří chodů
19.00-20.00: Bowling (už jenom já a mamka :-D)
21.30: Usínání

Tak tohle byl rozvrh jednoho dne. Jak jste si mohli všimnout, je toho opravdu moc. Cestou zpátky domů jsme se stavili v obchodě s oblečením. Já jsem si koupila riflové kraťasy s krásným tričkem. Myslím si, že se to k sobě i hodí- posuďte sami :-). Hned v Pondělí si to vezmu do školy....

Brácha dostal lego takže jsme vlastně každý měl něco. Bylo to tam fakt super. Lituju toho, že už zase sedím u mého stolu místo krásné chaloupky. Určitě se tam někdy zase vrátíme :-). Doporučuji vám to tam. Je to tam fakt super takže to tam určitě zkuste :-).

ANDYY

1 člověk ohodnotil tento článek.

Anketa

Byl/a už si v pohádkové vesnčce Podlesí??

Ano, je to tam super 58.3% (7)
Ano, nic moc..... 16.7% (2)
Ne, a ani se mi nějak nechce 8.3% (1)
Ne, ale rád/a bych se tam podíval/a 16.7% (2)